07.11.2006, 22:29
Hoi Jeroen
bouw de remmen dan ook om naar
323i (143Pk.) met sport schijven en blokken
stale remleidingen incl. stab. en laat hem dan rdw keuren
heb dan in 171-143=28Pk verschil officieel maar het blok
is geen gewoone 2.5l 171pk Maar een 2.7L inj. vermogen
op de vermogens bank was 217Pk op de wielen maar er
staat gewoon M20B25 in het blok ingeslagen had deze
motor in mijn e30 van 86 heb hem toen ook laten
omkeuren ivm remsysteem maar de motor moet nu wijken voor
een S50B30 van een e36 met 286Pk e30 is reeds voorzien
van een M3 E30 onderstel en 300mm Remsysteem
want keuren bij de RDW is niet z'n Probleem je moet
alles alleen goed ombouwen bij vragen en twijfels
bewijs kunnen geven van goede ombouw
heb destijds bij de ombouw naar M3 onderstel
door de Bmw Dealer in Aachen Bmw Kohl
mij zwart op wit laten zetten dat het onderstel
van een Bmw M3 kwam met een 215Pk motor
en kreeg vervolgens een rarre mededeling en
niet dat het remsysteem een remvermogen
had van 215Pk. maar goed was een ombouw
tot 300PK
trouwens je moet een auto ten allertijden laten
keuren wanneer je een verandering van motor
code plaats vindt en off.als je door tuining
een vermogens winst hebt van meer als 40%
Greetz Roy
bouw de remmen dan ook om naar
323i (143Pk.) met sport schijven en blokken
stale remleidingen incl. stab. en laat hem dan rdw keuren
heb dan in 171-143=28Pk verschil officieel maar het blok
is geen gewoone 2.5l 171pk Maar een 2.7L inj. vermogen
op de vermogens bank was 217Pk op de wielen maar er
staat gewoon M20B25 in het blok ingeslagen had deze
motor in mijn e30 van 86 heb hem toen ook laten
omkeuren ivm remsysteem maar de motor moet nu wijken voor
een S50B30 van een e36 met 286Pk e30 is reeds voorzien
van een M3 E30 onderstel en 300mm Remsysteem
want keuren bij de RDW is niet z'n Probleem je moet
alles alleen goed ombouwen bij vragen en twijfels
bewijs kunnen geven van goede ombouw
heb destijds bij de ombouw naar M3 onderstel
door de Bmw Dealer in Aachen Bmw Kohl
mij zwart op wit laten zetten dat het onderstel
van een Bmw M3 kwam met een 215Pk motor
en kreeg vervolgens een rarre mededeling en
niet dat het remsysteem een remvermogen
had van 215Pk. maar goed was een ombouw
tot 300PK
trouwens je moet een auto ten allertijden laten
keuren wanneer je een verandering van motor
code plaats vindt en off.als je door tuining
een vermogens winst hebt van meer als 40%
Greetz Roy